eMAG a trimis o listă cu categoriile de produse de la ei de pe site care au înregistrat cele mai mari creșteri anul trecut.
Așadar, dacă vreți să știți către ce se îndreaptă comerțul online din România, iată:
- Fashion
- Articole de bricolaj
- Mobilă și saltele
- Jucării și articole pentru copii
- Produse pentru îngrijire personală
- Articole pentru mașină
- Articole pentru casă
- Electrocasnice mici
- Console
- Televizoare
Fashion-ul nu-i nicio surpriză. Este în top de mulți ani. Mobila a crescut pentru că au crescut un pic și salariile, iar oamenii își remobilează sau reamenajează casa.
Însă la articolele de bricolaj nu mă așteptam. Pentru o unealtă, eu întotdeauna prefer să dau o fugă până într-un magazin fizic. Mai schimb o vorbă cu vânzătorul, verific materialul, aflu dacă e potrivită pentru ce vreau eu să fac, șamd.
În principiu categoriile coincid cu ceea ce prevestea eMAG prin 2017. Deci dacă vă gândiți să deschideți un magazin online în 2019, cred că una dintre categoriile de mai sus ar trebui abordate 🙂
Discover more from revoblog.ro
Subscribe to get the latest posts sent to your email.