Nu este niciun secret (sper) că acest blog conține link-uri afiliate. Adică atunci când voi dați click pe vreun link și comandați ceva de la anumite magazine online, e posibil să primesc și eu un comision între 1 și 7% din valoarea comenzii.
Eh, unele magazine online au o persoană desemnată care se îngrijește să ne arate nouă, afiliaților, cele mai noi oferte sau reduceri ale respectivului magazin printr-un sistem de mesagerie. Eu am apăsat mai de mult din greșeală pe butonul de abonare la toate magazinele online și de atunci a rămas așa, primesc mesaje de la toți cei aflați în platformă. Ca să scap de mesajele din inbox, ar trebui să mă dezabonez de la fiecare magazin în parte. Prea complicat. De cele mai multe ori șterg direct mesajele, uneori le mai și citesc.
Iată ce se întâmplă când persoana care trebuie să comunice cu toți afiliații s-a împiedicat și a căzut peste tastatură:
Acum, ca să nu fiu răutăcios, o să spun că persoana a băut ceva. Nicidecum că această persoană ar fi certată cu limba română. Nup. Departe de mine acest gând.
Din păcate nu este prima întâmplare de acest gen. Primesc din ce în ce mai multe mesaje prostești sau cu multe greșeli gramaticale. Nu știu despre ceilalți, dar eu îmi pierd instant încrederea într-un magazin online.
Discover more from revoblog.ro
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
Imi pare ca unele branduri nu au o persoana care sa stie romana si unii folosesc Google Translate. Nu stiu daca este vorba despre cei de mai sus.
Persoana aia este vocea firmei pentru mulți. Ar trebui să știe cel mai bine limba română.
Trebuie sa le atraga cineva atentia ca asa fac de ras brand-ul.
Şi să pierdem toată distracția? Noooh 🙂
Si pe langa cele subliniate de tine…lipseste cu desavarsire litera “e” din multe cuvinte. Poate o fi de la tastatura 🙂
Probabil vrei să spui că lipseșt litera e din mai mult cuvint. Uite că asta nu observasem 🙂