Aseară, la întâlnirea anuală cu echipa eMAG, a fost anunțată data pentru Black Friday 2018 la eMAG: 16 noiembrie. Oferta este deja definitivată în proporție de 80%, iar data a fost aleasă pentru a permite livrări rapide până la începerea perioadei de zile libere.
Între timp, eMAG a mai făcut reglaje fine la site. Au îmbunătățit calitatea din marketplace, iar acum ofertele celorlalți furnizori sunt afișate în ordine, în funcție de un scor intern. Acest scor ține cont de: preț, disponibilitate, viteza de livrare, beneficii suplimentare, scor de satisfacție pentru comenzi anterioare, rată retur, rată de finalizare a comenzilor la timp șamd. Așadar, se poate întâmpla ca uneori anumiți parteneri să aibă scor mai bun decât eMAG și astfel sistemul să arate oferta lor în față ofertei eMAG.
Și la secțiunea de review-uri s-a lucrat, așa că acum acestea pot fi filtrate după rating, popularitate sau achiziție verificată:
Următorul pas mare pentru companie este lansarea serviciului eMAG Pay, astfel încât clienții eMAG să poată folosi cardurile bancare și adresele de livrare salvate în contul eMAG pentru a plăti comenzi online plasate la alte magazine. Așadar, este vorba despre un fel de “log in with Facebook”, în care eMAG va fi ajutat de procesatorul de plăți electronice PayU.
Pe partea de offline, în showroom-uri s-au instalat deja câteva automate de tip self-service (Priority Pay), pentru a preveni cozile kilometrice.
O altă îmbunătățire în zona de livrare va fi eMAG Lockers. Începând cu 1 noiembrie, vor fi amplasate în diverse benzinării și alte 40 de zone de interes, de unde clienții își vor putea ridica produsele comandate și plătite online. Avantajul acestora este că vor funcționa 24/7:
Mai departe, cu bulinuțe, ce am mai reținut interesant de la întâlnire:
- eMAG construiește o platformă de learning pentru partenerii din marketplace;
- Pregătesc un proiect pilot, “Livarat de eMAG”, în care vânzătorii pot aduce produsele în depozitul eMAG, pentru a fi livrat de către aceștia;
- S-a ajuns la o medie de 1.2 zile per livrare național și 0.8 zile în București;
- Și-au construit o aplicație prin care pot verifica încărcarea curierilor per localitate, astfel că pot face load balancing;
- La începutul anului 2019 se va introduce plata cu cardul prin link de plată;
- Am discutat și despre situația eMAG în Profitshare, unde comisioanele și perioada de recurență au scăzut drastic. Explicația lor a fost că au crescut vizitele de pe mobil și numărul de pagini încărcate până la finalizarea comenzii. Astfel că ajunseseră să plătească reclamă în mai multe locuri pentru aceeași vânzare;
- S-a discutat și despre venirea Amazon în România. Cei de la eMAG au spus că în viitorul apropiat sunt șanse mai mari ca un magazin online din China să își construiască un depozit mai aproape de noi;
- În acest moment, magazinele online cu cele mai multe comenzi din România sunt: eMAG, Aliexpress și Amazon.
În concluzie, chiar dacă ești cel mai mare magazin online din România, tot trebuie să ceri feedback, să muncești și să îmbunătățești constant.
P.S: Scuze pentru calitatea pozelor, sunt făcute de la depărtare, într-o sală nu tocmai luminată.
Discover more from revoblog.ro
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
Future was yesterday… for the rest of the world… Pentru România, viitorul vine poimâine…. de aia este cel mai bine să fii în Grădina Maicii Domnului când vine Apocalipsa – mai câștigi vreo trei zile în plus față de restul lumii…
Referitor la venirea Amazon in Romania, au specificat o data orientativa ?