Noul BMW Seria 1 vine cu un design fresh. Dimensiunile sunt mai mult sau mai puțin aceleași (4.36 m lungime, 1.45 înălțime, 1.8 lățime) însă mașina pare cu totul alta.
În partea frontală parcă cei doi rinichi nu mai sunt așa bine delimitați având în vedere că a dispărut grila cromată ce-i contura, însă parcă n-arată rău.
Apar pentru prima dată și acele bare diagonale care par că prelungesc forma farurilor. Și farurile au niște elemente sub formă de săgeată în interiorul lor.
Singurul lucru deranjant este acel mare radar glossy care va fi mereu plin de insecte. Dar na-i ce să-i faci, asta-i viața dacă vrei mașină sigură și inteligentă în 2024.
Din lateral parcă nu mai arată așa “pufoasă” ca F40:
Are mult mai multe unghiuri ascuțite și parcă acestea o fac să pară mai agresivă.
Nu era rău nici spatele la F40, însă la noul model este cu siguranță mai “supărat”.
Observați și că, deși mașina de mai sus are un motor termic, în premieră, țevile de evacuare sunt integrate invizibil în bara spate. Mie însă mi se pare că varianta M135 xDrive arată mult mai vine cu evacuările la vedere:
La interior avem două display-uri care dau impresia unui singur design circular: unul de 10.25″ în fața șoferului și unul de 10.7″ central.
Seria 1 a primit și noul selector de viteze, pe care l-am văzut și pe X2:
Lansarea pe piață va fi cu patru variante de motorizare, toate cu transmisie Steptronic cu 7 rapoarte:
- BMW 120 – benzină, 3 cilindri 1.5l, mild-hybrid 48V – 170 CP și 280 Nm, 0-100 în 7.8s;
- BMW M135 xDrive – benzină, 4 cilindri, 2.0l, 300 CP și 400 Nm, 0-100 în 4.9s;
- BMW 118d – diesel de 2 litri, 150 CP și 360 Nm, 0-100 în 8.3s;
- BMW 120d – diesel în 3 cilindri, 2l, mild-hybrid 48V – 163 CP și 400 Nm, 0-100 în 7.9s.
Not bad, parcă-mi place mai mult decât vechea versiune. Parcă are mai multă personalitate și parcă este un hot hatch mai hot decât înainte. Aștept să-l văd pe stradă.
Discover more from revoblog.ro
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
Cel mai probabil tevile de esapament nu sunt integrate in bara, sunt orientate in jos, putin mai in spate.
Iti permiti macar masina asta? Sau ii faci review doar asa sa te afli in treaba?
Ce relevanță are? Trebuie neapărat să îți permiți un lucru ca să vorbești despre el? Dacă ți-l permiți părerea ta are valoare mai mare decât a celui care nu-și permite? Devii automat mai inteligent și ai argumente mai bune? De asemenea, nu este un review. Este un articol pe baza comunicatului de presă trimis de BMW. E o mare diferență.