Ca de obicei, Black Friday va începe mai devreme la Fashion Days, pentru că livrează din același depozit cu eMAG și folosesc aceeași infrastructură de livrare (Same Day, Fan Courier, easybox-uri, Poșta Română șamd). Așa că anul acesta Fashion Days și-a propus să dea startul miercuri, pe 10 noiembrie, de dimineață. Think ora 7-ish, dar nu chiar 7 fix, ci undeva pe acolo. Va fi o notificare în aplicație și apoi începe. Fashion Days încearcă să livreze 70% din produse până începe Black Friday-ul la eMAG.
Ce branduri și produse vor fi la ofertă?
Iată lista cu branduri cu oferte exclusive de Black Friday:
Iată și câteva produse vedetă:
Iată și link-urile către produse, dacă vreți să le puneți în favorite:
- Pantofi sport de piele Kapri Karl Lagerfeld
- Ghete din piele întoarsă Emu
- Tricou Love Moschino
- Pantofi sport Nike
- Geacă BOSS cu finisaj metalic
- Rucsac din piele ecologica Liu Jo
- Set hanorac și pantaloni Trendyol
- Geantă crossbody de piele Pinko
- Tricou polo slim fit U.S. Polo Assn.
- Bocanci de piele 1978 Hike Timberland
- Geacă ușoară cu glugă Esprit
- Cizme scurte de piele întoarsă UGG
- Hanorac cu imprimeu logo Guess Jeans
Plus alte produse:
Thank god că nu au adus și Balenciaga, că nu mai suportam să văd și mai multe încălțări de Jar Jar Binks în București. Oricum, urmăriți blogul zilele acestea, pentru că sunt șanse foarte mari să mai aflu câteva produse star din avans.
Branduri noi de Black Friday 2021
Hmm, aici mi se par două lucruri interesante. Primul ar fi că pe lângă brandurile din stoc, Fashion Days aduce acum și branduri în consignație. Asta înseamnă ori că sunt anumite branduri care vor să acceseze un public mai larg dar care nu vor să vândă stocuri către FD, fie că Fashion Days a vrut s-o joace mai safe și să nu investească în branduri/stocuri noi. În al doilea rând, mi s-a părut că la prezentarea de anul ăsta nu s-a mai pus accent pe branduri de lux. Dacă ne uităm la cele din consignație, pare că FD vrea să meargă pe branduri accesibile/de volum, cum ar fi KIABI și LC Waikiki.
Btw, eu sunt foarte bucuros că văd din nou KIABI. Nu știu dacă mai ține cineva minte, dar KIABI a mai fost prezent în România. Au avut un magazin fizic în Militari Shopping prin 2010, acolo unde este Diego acum. Mi-am luat două lucruri de acolo: o pereche de pantaloni scurți care s-au dovedit foarte rezistenți și o jachetă de lână 100% care a costat – I kid you not – 44.5 lei. Țin minte prețul și acum pentru că până și pentru anul 2010 a fost șocant de mic. Și guess what? Port jacheta aia și acum cu plăcere.
Concursuri
Vor fi și două concursuri pentru cei care vor comanda de Black Friday. Fashion Days va oferi 10 vouchere a câte 3000 de lei pentru cei care plătesc cu un card MasterCard pe care îl salvează în aplicație. Independent de Fashion Days, va exista și un concurs organizat de Same Day, pentru cei care vor ridica în mai puțin de 2 ore produsele din easybox. Apropo, timpul maxim de așteptare pentru o comandă din easybox va fi de 36 ore, dar pentru binele tuturor, poate le ridicați cât mai rapid.
Cum a evoluat piața de fashion în 2021?
Eu v-aș întreba mai întâi pe voi. Cum ați simțit piața? V-ați cumpărat mai multe produse în 2021 față de 2020? Dar față de 2019? Eu recunosc că fashion-ul a fost în ultimii doi ani un domeniu cam mort pentru mine. Pur și simplu nu am mai fost pe nicăieri. În 2020 nu cred că am cumpărat nimic. Zero. Nada. Iar anul acesta am dat o comandă mare la Fashion Days și eMAG cu haine vară și cam asta a fost. N-am mai intrat în vreun magazin fizic de haine de 2 ani, n-am mai probat nimic în mall.
În ciuda faptului că FD este pe creștere mare (și anul acesta anticipează un 25%), n-am mai văzut același optimism ca în anii trecuți. Fashion Days spune însă că mobilitatea a crescut față de 2020 și că drept urmare s-au făcut și mai multe achiziții pe Fashion. Datele lor arată că hainele sunt în top 3 categorii căutate de Black Friday, cu 23% intenție de cumpărare, iar încălțămintea cu aprox 10% potențial de achiziție. Apropo, cred că nebunia cu certificate verzi din mall-uri le va aduce câțiva clienți noi. Lucrurile stau bine pentru FD în particular, nu și pentru restul pieței în general.
Ca brand, Fashion Days a căpătat destul de multă notorietate în ultimul timp. Aproape la fel de multă precum Zara sau H&M. Posibil chiar ca anul ăsta sau la anul să depășească H&M și în top of mind și ca vânzări. Pe lângă schimbarea recentă a logo-ului și a direcției de comunicare, la asta au contribuit și campania de colectare a hainelor uzate, pe care intenționează să o reia și anul acesta. Iată câte kg de haine s-au strâns anul trecut:
În concluzie, ne luăm UGG-uri de Black Friday?
Discover more from revoblog.ro
Subscribe to get the latest posts sent to your email.