Cândva pe la începutul anului, lui Alice i-a expirat cardul Revolut, așa că a făcut comandă din aplicație pentru un card nou. Zilele trecute a găsit plicul cu cardul nou în cutia poștală. La expeditor era trecut un anume Spring GDS – Șoseaua Pipera Tunari nr. 2 și livrat de faimoșii Pink Post.
Doar că plicul s-a deschis suspect de ușor. Ca și cum a mai fost desfăcut încă o dată și lipit la loc cu același adeziv de pe buza plicului. Oricine a desfăcut un plic și l-a păstrat să-l refolosească, știe despre ce vorbesc.
Și ce este și mai suspect, pe plic erau și perforații de la o capsă. Nu zic, poate cineva capsase un aviz pe plic și când l-a smuls livratorul s-a smuls cu tot cu capsă. Poate sunt eu paranoic. Doar că deja sunt două semne de întrebare.
Ideea este că în interiorul plicului, cartonul în care vine cardul nu are niciun sigiliu și se deschide ca o floricică. Așadar, dacă cineva a deschis plicul și a făcut o poză cu spatele cardului sau a notat titularul, numărul, data expirării și CVV-ul, are tot ce-i trebuie ca să-l utilizeze pentru o comanda online.
În concluzie i-am dat freeze din aplicație, nu vom folosi cardul și vom încerca să discutăm cu support-ul să vedem ce putem face.
Vă sfătuiesc însă și pe voi să fiți atenți la cum arată plicul dacă v-a expirat cardul Revolut și solicitați unul nou. Bineînțeles, asta se aplică la orice card venit acasă în plic.
UPDATE: Am luat legătura cu cei de la Revolut, am anulat cardul vechi, au trimis unul nou, de data aceasta prin Fan Courier. Vedeţi mai jos cum arată un plic super-bine sigilat. Nu aveam cum să-l dezlipesc fără să-l rupt.
Dacă aveţi orice dubiu cu privire la integritatea plicului, adresaţi-vă echipe de support, direct din aplicaţie, prin chat sau prin mail, trimiteţi-le imagini cu ceea ce v-a ridicat suspiciuni şi solicitaţi anularea cardului şi transmiterea unuia nou pentru înlocuire.
Plus folosiţi celelate metode de extra securitate descrise de cititori, în funcţie de cât de multă securitate vă doriţi: dezactivaţi plăţile online de pe cardul principal, configuraţi cardul să nu realizeze plăţi decât când este în proximitatea telefonului, activaţi carduri virtuale cu care să faceţi plăţi online şamd.
Discover more from revoblog.ro
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
Salut. Nu știu cum e la tine, dar la tranzacțiile online cu revolut, de obicei trebuie sa le autorizez din aplicație, cam greu sa îl utilizeze altcineva. Dacă tu crezi că plicul bine sigilat e o garanție în plus, eu zic ca nu. Prefer sa am o minima încredere și evident sa nu țin multi bani în cont:)
Salut! Nu cer autorizare la toate tranzacţiile. Nici noi nu ţinem mulţi bani în cont, dar parcă stai mai liniştit ştiind că 100% nu s-a atins nimeni altcineva de cardul tău.
Sigur, nu prea are legătură cu subiectul, dar la ce ai avea nevoie de un card fizic de la Revolut?
@Adi, e cardul nostru în valută. Am făcut plăţi cu el la comercianţi în USA, UK, Bulgaria, Croaţia, Serbia şi Ungaria. Ultimele trei ţări au fost într-un roadtrip în care am stat câte 2-3 zile în fiecare ţară. M-a scutit de multă bătaie de cap, altfel ar fi trebuit să schimb la intrarea în fiecare ţară, să văd cu câţi bani rămân şi să schimb înapoi în lei sau euro, că nu prea ai ce face ulterior cu dinari sârbeşti, kuna sau forinţi.
Plus că nu are taxă de administrare. ING îmi ia 2€ lunar ca să îmi ţină euro pe un card ataşat contului în euro. Şi dacă te bazezi că faci plăţile cu cel de lei, te ard grav la conversie. Dacă plata e în altă valută decât EURO, te ard chiar de două ori. Că mai întâi schimbă lei în euro şi apoi euro în moneda respectivă.
Cat a durat să îți vina cardul? Eu aștept de doua luni
@Afi, l-am comandat pe 16 februarie și a ajuns pe 11 martie.
Eu trebuia sal primesc pana in 28 februarie a ajuns la pink post in 16 februarie si mi lau livrat dupa multe insistente dupa abia in martie desi am platit livrarea lui mi sa spus ca pt 2 plicuri nu vine sa le duca
Sa faci o sesizare si la Pink Post
Bună idee!
Am făcut eu fiindcă ajunsese după o lună cardul. Răspunsul? Zero barat + niște bla, bla-uri care nu interesează. La întrebarea: unde a fost cardul meu timp de o lună? Niciun răspuns. Singurul răspuns care (părea sincer) răspunde la toate aceste întrebări este cel al operatoarei: nu avem destul personal. Și răspunsul meu: și cel pe care îl aveți este plătit dar nu face nimic.
Mary, câți bani plătești pe lună pentru cardul Revolut? 🙂
Aceeași poveste cu cardul BT adus acasă de Pink.
Ok, începe să devină interesant.
Așa l-am primit și eu. Era capsat
Mulțumesc pentru informații.
Soția nu l-a mai primit deloc…
Eh, uneori durează mai mult. Depinde de adresa de livrare. Stai liniștit, va veni. Dacă nu, ai în aplicație opțiunea “I never received my card”, și îl anulează ei automat și îți trimit altul.
La fel și eu. În aplicație îmi spune că e livrat deja, doar că au uitat sa mi-l mai pună și în cutia de scrisori. 😂😂
Hotul are doar poze cu nr,cvc și cam atât…Eu fac o plata pe net,apoi dezactivez plățile online…
Pot activa funcționarea Cardului doar lângă telefon,ori hotul nu are telefonul meu…
Sunt câteva metode sa- l facă pe hot sa uite de cardul tau.
Hotul are doar poze cu nr,cvc și cam atât…Eu fac o plata pe net,apoi dezactivez plățile online…
Pot activa funcționarea Cardului doar lângă telefon,ori hotul nu are telefonul meu…
Apasă pe “” Carduri””…Vei găsi acolo un meniu:
cumpărături online mai rapide;
blochează card,
pin și siguranță,
setări,
Nu întru în detalii,poți face orice din card.
Adică, altfel spus, ## ### ## ##### pe hot…
Cel care a făcut postarea asta,vrea doar trafic pe blogul sau e doar un afon….
Sunt câteva metode sa- l facă pe hot sa uite de cardul tau.
Asta este metoda ta si e ok ca ai shareuit-o dar asta nu inseamna ca trebuie sa jignesti oamenii…
A fi afon oricum nu inseamna ce probabil crezi tu…
Daca tu crezi ca vrea sa faca trafic pe pagina si te deranjeaza asta, metoda este de A NU TE IMPLICA. Nu te-a obligat nimeni sa comentezi. Faptul ca mai si scrii comentarii inseamna opusul…
Marian Aurel, daca vrei sa ajuti cu o parere constructiva, fa-o, altfel vezi-ti de treaba. Poate nu ai inteles ca printre altele chiar faptul ca s-a intamplat de mai multe ori acest lucru cu carduri diferite este o problema. Faptul ca tu blochezi cardul nu inseamna ca individul care a furat datele trebuie sa faca asta mai departe.
Atatia hateri in lumea asta iar tu esti clar unul din ei. Invatati sa purtati discutii cu oamenii, sa argumentati ideile, sa aveti un limbaj corespunzator, sa formulati niste propozitii in baza unor idei pe care sa le si ganditi inainte. Reluati scoala daca este nevoie, invatati sa va comportati in public ca de asta se duce naibii tara asta, de la oameni lenesi, analfabeti, fara un viitor real, fara tendinte de dezvoltare personala, sau de imbunatatire a gandirii, oameni care stau si comenteaza pe net tot felul de balarii.
Treziti-va si duceti-va sa invatati ceva!!
@Marian AUREL, ți-am editat eu al doilea comentariu, că aici nu suntem pe maidan sau în ce medii ești obișnuit tu să comunici.
În altă ordine de idei, wow! Ai reușit din doar două comentarii să te dai mai inteligent decât toți ceilalți, să fii vulgar, să mă jignești și pe mine și să dai și un verdict scurt cu scopul articolului. Felicitări! Oameni așa competenți ca tine mai rar.
Dar uite, ca să ne convingem cu toții că ești super inteligent și toți ceilalți suntem afoni, îți propun următoarea chestie. Dacă toate detaliile alea nu contează, pune o poză aici cu cardul tău din care să se vadă toată detaliile: Nume, Prenume, numărul cardului, data de expirare și CVV-ul.
Ce zici? Te bagi?
Si eu am o nelamurire,am primit mesaj in aplicatie ca trebuie inlocuit cardul cu unul nou,desi cel vechi n-a expirat inca
L-am comandat totusi dar când va sosii am o retinere in a-l folosi…
Nu ar trebui. Verifică plicul, dacă e bine sigilat/lipit, aș zice că nu ai motive să te îngrijorezi.
Si eu am patit asta. L-am inlocuit cu cel nou si a ajuns si functioneaza ok.
Blocheaza tranzactiile online de pe cardurile fizice si foloseste un card virtual pentru asta. Asa e cel mai sigur chiar si daca pierzi card-ul fizic tot nu are ce face cu el.
Mersi de sugestii, dar asta înseamnă pași în plus pe care trebuie să-i fac atunci când fac comenzi online și devine incomod de folosit. Plus că în city break-uri avem nevoie și de cardul fizic. Prefer să comand altul și să stau fără griji.
Acum doua zile am primit cardul. Cineva tocmai a făcut o Tranzacție pe emag. Noroc ca aveam mai puțin cu 6 lei. Freeze urgent la card. Asta e.
Card virtual pentru plăti pe internet și cardul fizic îl folosești exclusiv fizic (dezactivezi plățile online din aplicație).
Asta ar trebui să fie o regulă.
cam se intampla lucruri suspecte la livrari facute de curieri, chiar si alte firme, mailman cargus fancurier sameday si chiar posta romana cu sute de plicuri cu numere si adrese incurcate , livrate si desfacute de altii, numai pe un singur oficiu, uneori iti ataseaza pliante cu capsatorul ori lipeste avizul plicul pe usa blocului, livrari simple de plicuri facturi in cutia postala facute de persoane care nu lucreaza la firma respectiva, angajati cu atecedente penale lasati sa manipuleze colete, adrese date si acte identitate copiate, livrari facute in numele altor persoane decat cele care locuiesc la adresa de destinatie, ori comenzi cu destinatia schimata fix dupa ce a plecat la curier, awb incorecte care nu arata unde e coletul si nici daca e livrat, alti pasageri in masinile de curierat pe drum lung intre centrele logisitice preluati prin blabla car, lucru total interzis, sms cu scamuri primite dupa livrari, refuzul de a recunoaste ca ei au gresit in orice cauza oricat de mica, si vesnica plimbare la sediul lor pentru a ridica ceva, mai sunt si curieri fantoma cu uniforme sigla pe masina dar livreaza altceva nu mancare
da mai pot exista erori, prostie chiar, dar in cele mai multe cazuri e vorba de rea intentie.
si mai exista cealalta mica industrie a celor care cauta si aduna apoi vand, facturi vechi, chitante, ambalaje colete, carduri cadou ori fidelizare, practic orice contine date personale sau financiare, cei mai multi dintre ei lucreaza in salubritate-curatenie, asa ca aveti grija si ce hartii aruncati.
Cum bine întreba cineva mai sus, de ce ai nevoie de cardul fizic?
Dacă ai android, înregistrezi cardul virtual în Google pay și plătești cu telefonul. Nu știu dacă merge și pe Apple pay.
Scoți bani de la bancomat în străinătate? Sunt bancomate cu nfc, merge cu telefonul.
Și dacă ești în vreo țară non UE, cum plătești cu telefonul? Eu eram într-o tara UE aproape de una non UE cu datele mobile oprite, am pornit datele, mi-au intrat cateva notificări de mail-uri, mesaje pe whatsapp și messenger și după mai puțin de 1 min am primit sms de la Orange ca mi-a fost restricționat accesul la internet fiindcă am făcut cost suplimentar de 50 euro (pana atunci având cost suplimentar 0). Telefonul se conectase la rețeaua care avea semnal mai puternic din tara non UE. Și în România cei aflați în apropierea Serbiei, Ucrainei, Moldovei se plâng ca atunci când au rețeaua pe auto, telefoanele li se conectează la tarile vecine generând costuri imense.
Hai să te văd pe tine cum plătești cu telefonul prin Serbia, Rusia, Turcia sau chiar în SUA unde 1mb costa vreo 10 euro la Orange și Vodafone (și câțiva cenți la Digi).
Cristi, se poate face plata și fără date mobile din câte știu. Doar cu NFC activat. Poți face un nr. de x plăți fără date mobile (nr depinde în funcție de bancă și card), până când telefonul nu te va mai lăsa să faci plăți fără să îl conectezi la internet. Și la ING a mers să fac o plată cu cardul în Italia, când au avut toată infrastructura căzută timp de o zi. E cam aceeași situație.
Bingo! Ne lăudăm că facem plimbări prin toată Europa și puțin prin SUA, dar suntem încă blocați la cardul fizic… Miroase ciudat plângerea “expertului” , autor al acestui blog. @Dan: Ai observat că s-a făcut că plouă, marele plimbăreț, când ai adus în discuție cea mai evidentă metodă de a evita cardul fizic? Cât de rapidă și “plină de modestie” a fost replica de mai sus când a fost întrebat la ce are nevoie de card fizic… Revolut merge pe orice platformă, dacă e să ne informăm. Dar e mai ușor să ne lăudăm cum ne schimbă nouă cardul fizic banii … în timp ce ne plimbăm prin lume (săracilor) Ceva de genul a fost mesajul lu’ nenea bloggerul. Dom’le eu am un iPhone și un Android, pe ambele am adăugat card VIRTUAL de la revolut…Am făcut plăți până și în Cuba… Da, este adevărat, pe telefon nu pot să mă laud cu cardul meu frumos colorat dar, măcar nu pic de fraier în fața poștașului :))
@Vir … awwww, ce-mi plac mie oamenii “inteligenţi” care ştiu mai bine decât mine cum ar trebui să folosesc eu serviciile mele pe banii mei. Ba chiar mi-ai făcut şi un profil psihologic. Bravo! Pari genul care ştie mai bine decât alţii ce vor ei şi ce vor ei să spună.
Dar vezi că am explicat mai jos ce părere am despre metoda de a evita cardul fizic. N-ai citit. Aşa e când te grăbeşti să îţi dai cu părerea ca să pari inteligent.
Si noi programam un citybreak in Anglia si am inteles ca se foloseste cardul fizic pt bilete la metrou, de exemplu…si ar fi bine sa am cate un card si pt fiecare copil. Voi cum ati facut in cazuri de genul?
Functioneaza si cu ApplePay
Eu am făcut de 6 luni card și nici pana azi nu am primit
Lam plătit de 3 ori și tot nu lam primit, miau returnat bani dar cardul tot nu îl am
Nu sunt serioși deloc!!!
Posibil sa ajute și pe alții aceasta postare, dar într-un număr mic. De ce nu reclami la Politie pentru a face verificări. În acest mod poți ajuta în mod mai concret.
@Revo
Blocarea cardului fizic pentru tranzactii online, te lasa sa folosesti cardul fizic in orice magazin, din orice tara, doar ca nu poti sa faci plati online.
Pentru plati online folosesti un card virtual, pe care il poti inregistra in aproape orice telefon si platesti cu telefonul.
Cat despre plicul bine sigilat/lipit este doar o vrajeala, se poate clona cardul fara sa desfaca plicul, daca de clonarea efectiva iti e frica.
Sau daca pe cel care a desfacut plicul il duce capul sa adauge un pic de lipici la lipiciul existent, brusc nu mai ai nici o problema, desi pericolul este acelasi.
Blocarea tranzactiilor online cu cardul fizic este o sugestie pentru a creste siguranta banilor tai, indiferent de cat de lipit e plicul sau nu.
Cine desface plicul ca sa faca poze nu e neaparat hot, e doar un vecin caruia i-a venit o idee proasta.
Tu ce faci comanzi un card fizic pana cand ti se pare ok starea lipiciului ?
@Andrei C, uite, asta-i o abordare bună, la care recunosc că nu m-am gândit. Cum a mai zis și cineva mai sus, să blochez doar tranzacțiile online și să folosesc cardul fizic doar în magazin sau de pe telefon.
Dar realizați totuși că aceste măsuri în plus de siguranță adaugă și un oarecare grad de complicație pentru fiecare tranzacție, nu? Te trezești prin nu știu ce țară la un magazin care are un POS vechi de pe vremea lui Iliescu, care n-a auzit de NFC în viața lui. Sau te trezești că sistemul Revolut vede un POS d-ăsta mai modern stil Viva Wallet ca pe o plată online, și nu te lasă să faci tranzacția.
Pe lângă asta, vă mulțumesc tuturor pentru sfaturi și recomandări! Dar trebuie să înțelegeți că acest articol este scris și pentru oamenii care nu sunt atât de tech savvy. Pentru că Revolut este deja mainstream, îl au și oameni ca părinții mei, cărora nu le e tocmai la-ndemână să creeze carduri virtuale, să blocheze plăți online și să jongleze de fiecare dată cu aceste setări. Nu cred că strică să-i avertizăm ca măcar să fie un pic atenți la modul în care ajunge ajunge cardul în posesia lor. Iar dacă citind acest acest articol ajung și mai multe persoane să citească și metodele de protecție enumerate de voi, suntem de două ori mai câștigați, cu toții.
Nu zic nici să mergem cu cardurile înfășurate de foiță de aluminiu, dar better safe than sorry 🙂
@Revo
Cardul fizic trebuie folosit exclusiv fizic. Nu trebuie facute plati online, nu trebuie bagat in Google Pay, nu trebuie facute plati de pe telefon. Doar plati fizice, cu cardul, in magazin/ATM. Platile online dezactivate pentru cardul fizic, permanent.
Pentru orice altceva (plati online, Google Pay, etc) se foloseste un card virtual.
Astfel se evita orice problema (gen revolut vede Viva Wallet ca plata online = nicio problema, cardul virtual accepta plati online), si nu trebuie sa jonglezi de fiecare data. O singura data, la inceput si nu mai ai treaba 3 ani cu nicio setare/jonglare.
Am și eu problema am făcut contu pe o cartela de telefon și acum am pirrdut cartela și cardu nu mia sosit și vreau sa comand altul și nu mai pot a-mi spune sa ma anregistrrz și am bag tote datele și a-mi spune ca am deja un cont
Eu am plătit cu Revolut in Grecia. Aveam euro sperând ca voi plăti un comision mai mic. L-am utilizat la POS pentru plata cazare, am plătit comision 17 euro pentru o suma de 400-500 euro. Nu am înțeles la ce m-a ajutat.
Sincer , a ajuns cardul neașteptat de repede , cam in 7 zile , și nu card standard . De ajuns cred că tot prin pinkpost. Sa zici că îți face vreo măgărie , e riscant tare și pt cine face , tranzacțiile se vad , in urma unei reclamații e penal 100%
Deobicei Ping Post curierul vine la usa sau lasa instiintare si se merge la sediul lor dupa corespondenta care o ia de acolo direct
Cardu nu poate fi livrat daca nu are adresa completa si corecta. De asta nici nu are cum sa ajunga la uni.
Sponsorizare ieftina. Mai ales cand aveti si un nume asemanator cu ei la blog. Toata lumea stie ca aceste carduri sunt protejate impotriva folosiri neautorizate. Prin urmare, acea capsa este de la un mandat postal care se capseaza pe plic si reprezinta confirmarea de primire a unui card. Pana la urma e doar o hartie pe care postasul o rupe jos, ca sa o trimita inapoi si sa arate dovada ca a inmanat cardul unei persoane din familie sau proprietarului ce detine acel card.
Nu cred ca mai are sens sa discutam, revolut nu este un brand indragit de români oricum.
Dap, m-ai prins! Planul meu a fost să-mi fac un blog în 2010, să aştept să se inventeze Revolut în 2015, apoi să aştept ca în 2022 ei să mă plătească să scriu pe blog despre o problemă de-a lor!!! Şi ar fi funcţionat perfect, dacă nu ai fi venit tu să mă dai de gol!!!
Se ştie că aşa funcţionează lumea. Brandurile “sponsorizează” blogurile ca să scrie despre probleme lor, şi eventual să le şi înjuri.
Serios, sunt curios cum gândesc oamenii ca tine.
Aceeași poveste. Cardul trebuia să ajungă pe 5 mai. Sosise din 27 aprilie dar mi-a fost livrat abia azi, 27.05. Eu l-am dezactivat imediat ce am văzut că a întârziat și între timp am primit altul. Ăștia de la Pink merită o reclamație pe care am s-o și fac.
Eu nu mi-aș face probleme dacă doar a întârziat. Pur și simplu s-au mișcat mai greu.
Dacă poate cineva să îmi spună și mie…. Eu am Revolut fara card fizic doar pe aplicație, DAR, am primit un card prin spring gds-pink post pe numele fetiței mele care are 9 ani și l-am primit la adresa mamei mele in Hunedoara când noi avem domiciliul în Bihor. Cum este posibil?
Spring GDS e un serviciu de curierat international. Cred ca in Romania colaboreaza cu PinkPost. Deci Spring GDS nu e destinatarul. Oricum alta e problema la mine. Cardul a venit IMPATURIT ! Daca va puteti inchipui! Au indoit cretinii plicul cu cardul inauntru! Indoitura cardului a picat exact pe cip!! Cardul e neutilizabil.
Pardon, expeditor voiam să spun. Da, cere alt card dacă a sosit așa.
Capsa aia care o vezi matale acolo era o foaie care se numește confirmare de primire. Pe aia trebuie sa te semnezi. Deci, dacă ai întrat în posesia cardului , înseamnă că ai și semnat. Va place sa dramatizati maxim! Asta cred ca în lipsa de ocupație.;)
Ce simpatic, tu practic știi mai bine decât mine ce am făcut. Vă place să fabulați maxim! Asta cred că în lipsă de ocupație 😉