Iată o știre de săptămâna trecută pe care n-am pus-o în Tech News, pentru că mi s-a părut că merită un pic dezbătută. Asus România a anunțat că dacă în următoarea perioadă cumperi un laptop sau o tabletă care se strică în termen de un an, produsul va fi reparat iar tu vei primi și contravaloarea lui.
Oferta este valabilă începând de la 1 august până la sfârșitul anului (31 decembrie 2015). Trebuie doar să înregistrați produsul pe acest site în termen de 15 zile de la data achiziției. Dacă produsul are vreun defect hardware, îl duceți în service și apoi faceți o cerere de ramburs pe același site.
Pentru mine, ca și client, această mișcare ar înclina balanța serios dacă aș fi în căutarea unui laptop. Una la mână pentru că înseamnă că Asus are încredere în produsele lor și a doua la mână pentru că probabil aș privi cu alți ochi un eventual defect. Mai precis, cu zâmbetul pe buze 🙂
Totodată, mi se pare că o asemenea decizie arată piața din România a ajuns la oarecare maturitate, atât cât să nu fie o majoritate a clienților care să se gândească mai degrabă cum să-și strice laptopul pentru a încasa contravaloarea lui. Sper că ASUS și-a făcut bine calculele.
Discover more from revoblog.ro
Subscribe to get the latest posts sent to your email.