Am primit un aviz de la Pink Post și am mers în Narnia după el

By | July 13, 2021

La sfârșitul lui iunie am primit acasă un aviz de la Pink Post. Știam că Pink Post sunt cei care duc corespondență pentru mai multe firme (plicurile cu facturi de obicei), dar habar n-aveam de ce mi-ar trimite un aviz. Evident, pe aviz nu scria cine este expeditorul. Așa îți dai seama că cine a scris avizul ăsta n-a primit în viața lui corespondență.

Am încercat să dau un telefon, să văd de la cine este avizul, evident că nu a răspuns nimeni la numărul de telefon. Pe site nu au tracking de AWB. Din ce am citit pe internet, Pink Post pare un fel de Poșta Română, dar pe roz.

În fine. Unui om normal nu i-ar fi păsat. Dar pentru că sunt prea curios pentru propriul meu bine, am zis să trec să văd despre ce este vorba când am drum prin Militari (nu mai stau în S6). Pe lângă asta, citisem că unii ar fi primit plicuri de la ANAF prin Pink Post. Nu mi s-a părut normal ca ANAF să trimită corespondență printr-o firmă privată, dar în România orice este posibil, așa că am zis să verific.

Așa că într-un drum prin zona Apaca, am parcat mașina la AFI și am zis să mă duc pe jos până la Pink Post să văd cine este atât de zgârcit încât nu are bani să-mi trimită un plic, ci mă pune pe mine să vin pe jos să-l iau.

Proastă idee. Am nimerit într-o zi caniculară, iar sediul Pink Post este în fundul Apăcii. Eu habar n-aveam că Apaca este atât de mare. Nici nu știam exact ce se mai întâmplă cu Apaca. Tot ce știam este că în clădirea dinspre Vasile Milea se găsesc costume la prețuri bune. Tot mergeam și tot mă afundam ca Alice în Țara Minunilor. Sunt sute de business-uri acolo. Tipografii, garaje, fabrici de confecții, tot tacâmul. Plin de curieri de la Glovo care se mișcau brownian, pentru că în Apaca sunt și o mulțime de restaurante din gelul celor care există doar pe Glovo sau Food Panda. Cred că eram singurul cu pantaloni lungi și cămașă pe o rază de un kilometru. Se uitau toți ca la maimuță, că m-au mirosit ușor că nu sunt de acolo.

În fine, am ajuns în fundul Apăcii (adică aici) și am dat de o clădire care arăta ca o autogară dintr-un oraș de provincie.

N-ai cum să vezi ce se întâmplă după termopanul ăla, așa că imediat ce am deschis ușa m-a întâmpinat vocea suavă a tipei de la ghișeu care mi-a aruncat un “eaștepteați afară vă rog!”. În fine, am așteptat în soare. Am intrat în cutiuța de termopan, am încercat o glumă cu tipa de la ghișeu. M-a privit cu ochii pe sub sprâncene și mi-a dat plicul.

Era un plic de la BCR care mă anunță că nimic. E o situație a unui cont pe care-l am la ei. Mi-l trimit anual și de regulă vine în cutia de scrisori. Nu știu de ce acum a trebuit să mă duc până în fundul Apăcii după el. Mulțumesc mult, BCR!

Un lucru este clar: am scris acest articol ca să vă spun că dacă primiți vreodată vreun aviz de la Pink Post, nu vă duceți după el. Nu merită.


Discover more from revoblog.ro

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

Urmărește Revoblog.ro și pe Google News

Share pe Facebook

16 comentarii la “Am primit un aviz de la Pink Post și am mers în Narnia după el

  1. CatalinR

    Am primit si eu acum o luna un aviz de la pink post si nu m-am dus sa il iau.
    M-am uitat pe ghiseul.ro sa vad daca sunt ceva modificari si am vazut o taxa suplimentara de gunoi (sector 2).
    Am platit-o online si sanatate, Sper ca pentru acea taxa era instiintarea.

    Reply
  2. Marcel Berceanu

    Telekom s-a gândit printre alți operatori, să trimită facturile prin Pink post. Proastă idee a șefilor de la București sau din Germania sau de unde-or fi. Cel puțin pentru persoane vârstnice care nu operează calculatoare sau smartphone-uri. Mama mea la 81de ani cu handicap locomotor grav și alte probleme primește cam 4-5 facturi pe an și alea intarziate cam cu 2 săptămâni și mai multe amenințări cu tăierea serviciilor TV și telefon. Nu poate utiliza un smartphone iar eu nu n-am putut să-i plătesc de pe telefonul meu în aplicație pt. că nu sunt abonat Telekom. Pink Prost chiar nu-și face treaba pentru banii pe care îi încasează și pentru beneficiarii (de)serviciilor lor !

    Reply
  3. Yoda

    Eu sunt cel care i-a pus pe Maps, m-am invartit vreo 45 de minute prin curtea aia pana sa-i gasesc pentru ca nemernicii tot ce au lasat pe aviz a fost Iuliu Maniu 7… Posta Romana e parfum pe langa jigodiile de la Pink Post…

    Reply
    1. Revo Post author

      Mulțumim! Ești un erou! Dacă nu-i puneai pe Google Maps probabil că mă mai învârteam două ore pe acolo.

  4. Gabi

    Eu m-am trezit cu unul la ușă într-o duminică ,care s-a recomandat de la taxe și impozite,pe care le plătisem cu mult înainte la sectorul 3 tot prin ghișeul.ro
    Îmi cerea buletinul că sa îmi de-a niste plicuri (înștiințări de plată)
    Când l-am întrebat dacă are să-mi arate vre-o legitimație s-a deschis la geaca și avea atârnat de gât un ecuson din carton fara poza cu Pink Post,l-am întrebat de ce spune că este de la taxe și impozite și nu spune că este curier și mi-a adus un plic. Sa supărat și a plecat strigând pe scări ” Refuz de primire”
    Oare unde îi găsește?

    Reply
  5. Dan Tănăsescu

    Ai primit avizul pentru că scrisoarea era recomandată și curierul de la PinkPost nu te-a găsit acasă, sau i-a fost lene să mai sune la tine și a lăsat aviz. Știu pentru că am lucrat și eu la PinkPost.

    Reply
  6. Cristina Dragoman

    Eu așteptam cardul nou de la bancă. Am primit SMS marți, că vor veni cu cardul. N-a venit nimeni și nici n-am ieșit din casa așteptându-l. Menționez că sunt în permanență acasă. Nici miercuri nimic. Joi dimineață am sunat la nr. curierului menționat în SMS. Curierul m-a întrebat dacă știu engleză că nu se descurcă în română!!! WHAT??? Cu engleza mea de baltă am înțeles din engleza lui de baltă, că a fost la adresă și nu era nimeni acasă. Cred că nici măcar nu a trecut pe stradă. I-am spus că minte și a zis că a returnat cardul băncii.
    Am contactat banca, și voi gâsi cardul la ei.
    Nu înțeleg de ce această firma de doi bani a reușit să aibă așa un portofoliu de clienti? Oare clienții știu cum se achita Pink Post de sarcinile asumate?
    Este strigător la cer. Când primeam facturile de la Enel și Engie în format fizic, întotdeauna soseau foarte târziu, aproape de scadență. Băbuțele de pe stradă sunt îngrijorate în fiecare lună că nu le-au venit facturile de utilități.
    Oare se poate face ceva pentru sancționarea unor astfel de șnapani?
    Oare cine o fi cu adevărat în spatele Pink Post? Caracatița PSD sau caractița PNL?
    O să încerc să fac sesizare la protecția consumatorului.

    Reply
    1. Revo Post author

      Au reușit să aibă un portofoliu așa mare de clienți prin cele mai mici prețuri. Care se traduc și în cele mai proaste servicii, evident 🙂
      Nu cred că vei avea succes cu o plângere la ANPC, pentru că nu este un serviciu contractat și/sau plătit de tine. Doar plângere la furnizorul respectiv. Unii au și un serviciu de backup la Pink Post și livrează prin el în caz că Pink Post face prostii.

  7. Jeni Andrei

    Sunt o catastrofa Leneși pt.ca le este lene sa sune la ap. lăsând aviz la cutia de posta.Ce va mai mirați cine este in spatele lor? Hoții care vor castiguri mari pentru munca infimă.Ce repede i-au găsit primăriile de sector !Posta Romana nu mai este buna pentru șnapanii din primării.Le e frica sa nu-i agate DNA.O tara de tot râsul și ne mai mirăm că românii pleacă și nu se mai uita înapoi ?

    Reply
  8. OANCEA CRISTIAN

    Ideea este ca cine naiba apelează la ăștia????? Si cum sa fii acasă dacă ești la servici?????

    Reply
  9. Lavinia

    Acum 2-3 saptamani a vanit un angajat PinkPost si a lasat un teanc de plicuri pe caloriferul din holul blocului in care locuiesc. Am incercat sa verific daca vreunul dintre ele are ca destinatar un locatar din bloc si nu mica mi-a fost mirarea sa constat ca, toti destinatarii locuiau pe aceeasi strada, dar la alte adrese de domiciliu.
    In prezent, plicurile se afla pe acelasi calorifer, de aceea le-am fotografiat si am incercat sa intru in contact cu cei de la PinkPost Bucuresti, sector 1. Dar surpriza, nu au nicio adresa de corespondenta online, doar un numar de telefon si o adresa.
    Ma intreb daca altcineva trebuie sa le faca treaba . Si nu este prima oara cand se intampla asa ceva. Iar destinatarii asteapta facturile si sunt pasibili de intrerupetrs serviciilor pe care nu le-au achitat, din cauza unui angajat PinkPost.

    Reply
  10. Alan

    Am primit aviz de la Pink post eu am cameră video la vizor. nu au fost la ușă să sune. au lăsat direct în cutia poștală avizul
    -un serviciu de doi bani care merită să fie cercetat.

    Reply
    1. Revo Post author

      Nu știu dacă sunt obligați să sune la ușă, că până la urmă nici poștașul nu sună, ci lasă mandatul poștal direct în cutia de scrisori.

  11. Diana

    De 2 ani tot sun la Enel sa reclam faptul ca,Pinkul asta aduce facturile dupa data scadentei.Intotdeauna! Si uneori,nici nu le aduce.In zadar! Am incercat sa sun la Pink pe 3 nr.de tel.Toate,nealocate! O bataie de joc, in timp ce Posta,concediaza postasii,care erau mult mai seriosi! Cred ca au nevoie de personal,la Pinkuristii lui peste!

    Reply
  12. Luminita Petrescu

    Plicuri livrate la adrese diferite de cea indicata de expeditor, corespondenta intarziata cu 20 -30 zile de la data prezentarii mentionata pe plic, plicuri lasate in strada, in ploaie si deteriorate, raportari false de “LIPSA DESTINATAR DE LA DOMICILIU” sau “ACCES RESTRICTIONAT IN IMOBIL” fara vreun aviz care sa ateste incercarea de livrare, toate soldate cu prejudicii grave, ( intarzieri la plata facturi si aplicare de penalitati, lipsa de comunicare a obligatiilor de plata catre sta, de asemenea soldate cu blocarea de conturi bancare si cu penalitati substantiale), etc, etc, toate culminand cu angajarea unor persoane, de provenienta asiatica, lipsite de orice competenta de limba romana !!!! Sesizam pe aceasta cale ANPC si ANCOM asupra gravelor neconformitati constatate zilnic la nivelul serviciilor postale prestate de PINK POST.

    Reply
  13. Mihaela

    Buna ziua….și eu am probleme din cauza Pink Post….am primit o amendă afișată pe parbrizul mașinii pe data de 03.03.2023 de la Poliția locală sector 3 și, de acolo probabil a luat-o cineva, că eu nu am.gasit nimic pe mașina.
    In data de 5.09.2023, am primit în cutia poștală de la adresa de domiciliu un P.V de amenda de 1305 lei, proces verbal care mă anunța că, in urma celor 2 adrese anterioare trimise de poliție, întrucât nu am dat curs solicitării, primesc amenda maximă….
    Eu, am făcut adresă către Poliția locală sector 3 sa precizez că, din 03.03.2023 și până în 05.09.2023 eu nu am primit nicio înștiințare (Pink Post nu a pus nimic în cutia poștală în acest interval de timp), fapt pt.care sunt nevoita sa plătesc o.amenda de 1305 lei, in loc sa o pot plati la jumătate, asta din cauza serviciilor proaste ale Pink.Post.
    Foarte multe recenzii sunt de acest fel, iar nimeni nu se sesizează sa ia măsuri împotriva celor de la Pink Post care nu își fac datoria.

    Reply

Spune-ți și tu părerea: