Iată și o consecință bună a pandemiei. Anul acesta am putut face consultul periodic de medicina muncii online, la “Clinica Virtuală” de la Regina Maria.
Eu în general nu am nicio tragere de inimă să mă duc la acest consult. Când lucram la corporație mă duceam întotdeauna strâns cu preșul, considerându-l ușor irelevant. Trebuia să îmi fac programare din timp, să mă chinui să nu uit de programare, să ajung la timp, să găsesc loc de parcare. Toate acestea ca să mă întrebe cineva 2-3 întrebări, să-mi ia tensiunea și să mă pună să citesc 2-3 litere, lucruri pe care le-aș fi putut face și singur, acasă. A început să mi se pară și mai irelevant după ce am început să fiu propriul meu angajat.
Datorită acestei modificări, anul acesta m-am programat cu bucurie la consult. Am făcut mai întâi o programare online în contul meu de la Regina Maria, apoi cu câteva zile înainte de consultație am primit un mesaj care spunea că trebuie să încarc în platformă un chestionar și fișa de risc. Le-am încărcat pe amândouă, iar ziua consultației am primit un mail cu 10 minute înainte.
Deși aș fi putut să fac consultul de pe laptop, am decis să-l fac de pe telefon. Am intrat în aplicația Regina Maria, am apăsat pe “Începe consultația”, iar aplicația mi-a deschis Microsoft Teams, cu ID-ul meeting-ului deja pre-completat. A trebuit să dau doar join, iar în câteva minute s-a conectat și doamna doctor.
Chiar eram curios cum va decurge consultația. Foarte profi totul. Doamna doctor avea un background virtual care imita interiorul unui spital, branduit cu Regina Maria. Mi-a cerut să arăt buletinul la cameră, apoi au urmat câteva întrebări de rutină, majoritatea aceleași din acel chestionar. Și asta a fost tot, am primit fișa de aptitudini pe mail, la 2 minute după ce am încheiat meeting-ul. Mi-ar fi plăcut să fac un screenshot ca să-l păstrez ca amintire, dar m-am abținut 🙂
Trebuie să recunosc că până în ultimul moment nu am crezut că va funcționa. Nu știu de ce. Mă așteptam la un glitch pe undeva, fie să nu fi primit documentele încărcate de mine, fie să nu meargă link-ul care deschide meeting-ul, fie să nu fie bună conexiunea audio/video, dar totul a decurs perfect.
Mi se pare foarte mișto această posibilitate și îmi place că cei de la Regina Maria încearcă să digitizeze cât mai mult. Singura consolare pe care o am când trebuie să mă duc la medic este că măcar pot face asta interacționând cu o aplicație modernă. Plus că pentru un maniac al datelor și al statisticilor ca mine este foarte mișto că îmi regăsesc în cont toate analizele și consultațiile. Știindu-mi singur istoricul, pot să compar un set de analize cu unul precedent și să îmi dau seama mai rapid dacă ceva nu este în regulă, înainte ca medicul să le interpreteze. Cred că per total chestia asta mă încurajează să merg mai des la doctor (și să trăiesc mai mult!).
Kudos Regina Maria!
Discover more from revoblog.ro
Subscribe to get the latest posts sent to your email.
Sa ne anuntati si cand va veti face o interventie chirurgicala tot online. Sub blanda si confortabila indrumare a medicului chirurg de la Regina Maria. Doar e foarte simplu. Va ghideaza pas cu pas.