Am comandat de la About You

By | October 17, 2019

About You este un magazin online de fashion din Germania care a intrat recent pe piața din România. Aveau o reducere de 35%  cu ocazia lansării și am zis să dau o comandă de la ei, să le testez sistemul. Mai ales că nu au manechini supărați pe mine.

Principalul lor atu (cel puțin deocamdată) este că oferă livrarea și returul gratuite.

În ceea ce privește site-ul, este prima dată când văd posibilitatea de a cumpăra după “story”. Adică vezi o poză cu un cineva și alături găsești listate toate hainele pe care le poartă. Nu-i rău. Mi-ar plăcea să văd pe mai multe site-uri așa. Poate chiar cu fotografii prin România.

Din păcate, în unele story-uri nu sunt listate toate articolele vestimentare. Și parcă de cele mai multe ori n-am văzut fix articolul care îmi plăcea mie cel mai mult. De exemplu în cel de mai sus nu sunt listați nici blugii nici jacheta.

În rest, ca la celelalte magazine de fashion, nu pot să zic că mă atrage în mod special site-ul. Nu am atât de multe filtre pe cât mi-aș dori, nu am văzut bread crumbs, unele secțiuni au denumiri ciudate (de exemplu eu nu știu ce definesc ei drept “Haine de ocazie”) șamd.

Noi suntem mai ciudați. Ne plac hainele normale. Așa că dintr-o listă de 6-7 articole pe care mi le doream am găsit în total unul singur.

Am comandat doar un tricou și o cămașă pentru mine și Alice a comandat o bluză și două perechi de blugi. Am dat comanda sâmbătă iar coletul a ajuns în șase zile, vinerea următoare. Pentru mine nu este o problemă timpul de livrare, că nu stau dezbrăcat până ajung hainele. Dar comparativ cu celelalte site-uri care livrează din România, durata este foarte mare. Nu mi-aș comanda în timpul săptămânii haine de pe site-ul lor așteptându-mă să le port în week-end, fetelor.

Hainele au venit direct din Germania, că aveau etichete în nemțește. În fine, măsurile s-au semi-potrivit. Eu voi păstra doar tricoul, în timp ce ea poartă deja o pereche de blugi și va rămâne și cu bluza. Vom returna o pereche de blugi și cămașa, pentru că deși mă încape nu-mi place cum vine. Nu cred că vor fi probleme la retur.

În rest, totul ok. Dacă mai au promoții, mai comandăm. Altfel prețurile mi se par în zona de sus și nu mă fac să spun “omg, vreau cămașa asta acum!“.

UPDATE: Nu au fost probleme cu returul. Se completează formularul pe care l-ați primit în colet alături de factură și sunați la Fan Courier și spuneți că vreți să faceți retur pentru o comandă de la AboutYou. Deși procedeul de retur e un pic mai complicat și durează un pic până apar banii în cont, totul a fost ok. Găsiți aici procedura de retur.


Discover more from revoblog.ro

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

Urmărește Revoblog.ro și pe Google News

Share pe Facebook

36 comentarii la “Am comandat de la About You

  1. Andrei

    Site-ul e de mare cacao, comparat cu bugetul investit in reclama non skippable si enervanta de pe youtube.
    Preturile-s mari.
    Apropo de reclama enervante, nimeni nu tine cont ca reclama lor e rulata nonstop si ajunge sa calce lumea pe nervi si sa creeze antipatii fata de brand?
    La fel e si cea de le Durex a semi vedetelor de standup.
    Jenant.

    Reply
  2. Cristian

    Nu știu cum arată site-ul. Am instalat aplicația pe telefon cum am am citit câteva ceva despre firmă.
    Aplicația în mare este ok, dar prețurile sunt mari pentru salariile românești. Dar pentru elita de sus prețurile sunt cum trebuie.

    Reply
    1. Revo Post author

      Bună, da, am făcut returul. A fost ok, fără probleme, dar țin minte că per total procedura de retur a durat mai mult decât la Fashion Days de exemplu.

    2. Mihaela Grigoras

      Eu am comandat la inceputul lunii septembrie ( o fusta rosie, de piele ) . Nu mi-a venit si am facut retur. Dupa muuulte telefoane mi s-a confirmat ca au primit returul ( in Germania ) si dupa inca alte cateva telefoane mi-au restituit banii in cont. De atunci, nu am mai comandat.

  3. Maria Ioana

    Ma puteți ajuta in legătura cu returul?Nu găsesc formularul online pe care trebuie sa îl completez.

    Reply
    1. Revo Post author

      Formularul nu este online. Este alături de factură în coletul livrat inițial.

  4. Tatiana

    Am cumparat 4 produse si vreau sa returnez doar unul. Pe bonul de livrare normal sunt trecute toate 4. Pun in colet pentru retur un produs si bonul de livrare pe care sunt trecute 4 produse. Trebuie sa subliniez pe bon produsul returnat, trebuie sa scriu, sa specific ceva ? Daca știe cineva sa mi spună va rog.

    Reply
    1. Revo Post author

      Bună, Tatiana! Am făcut un UPDATE la articol în care am pus un link în care este explicată procedura de retur.

    2. Ramona If

      Se poate deci sa returnezi doar un produs daca tu ai cumparat mai multe, sau trebuie sa le returnezi pe toate? Multumesc anticipat pt raspuns !

  5. Olta

    Imi poate da si mie cineva un nr de telefon de la ei,am deja o luna si cu un retur si 2 mailuri trimise ! Vreau sa sun dar nu gasesc nicaieri un nr de tel,Multumesc!

    Reply
  6. Ioana

    Bună, eu aș vrea să îmi comand o pereche de sneakers Albi de la Puma, ce ziceți, să o fac? Eu parcă am o anumită reticență.. 🤷

    Reply
  7. Andrei

    Am făcut două comenzi la ei. Probleme apar doar dacă doriți retur. La a doua comandă, blugii primiti erau bleu, deși eu comandasem conform pozei din aplicație unii gri închis. Nici nu i-am scos din folie și am făcut retur. De aici încep problemele. La telefon ți se spune că ar fi vorba de 14 zile lucrătoare dar pe site, la termeni și condiții nu sunt specificate lucrătoare. Mă rog, nici după ce au trecut 14 zile lucrătoare nu am primit banii înapoi.
    Și altă idioțenie, fata din call center îmi spune că trebuie să-mi introduc datele la nivelul comenzi respective, ok îi zic, sunt introduse.
    Nu zice ea, mergeți acolo și dați Edit și le trecerii din nou.
    Îi zic: deci dvs. îmi spuneți să intru la infantil deja trecut și să îl editez, practic să-l “schimb” cu același număr de cont? Da, zice ea. Eu: Vă dați seama cât de absurdă este situația (din politețe, nu am vrut să-i spun termenul real care se potrivea situației). Ea: Faceți cum vă zic și o să se rezolve.
    Ce pretenții să mai ai?
    Fugiți de ei fraților.

    Reply
  8. Andrei

    Follow up după o lună de la comentariul de mai sus…
    Nici până acum nu mi-au returnat banii, se pare că sunt niște țepari ordinari.
    Primesc mereu aceleași răspunsuri de la niște consultanți leneși și retardați. Ei dau un forward la un email in Germania, consideră că și-au făcut treaba. Că se rezolvă sau nu problema, asta nu-i mai interesează. Dă-l draq de client, dacă a fost fraier, așa-i trebuie. Probabil și se amuză de situație.
    Au trecut aproape 50 de zile de la confirmarea returului. Fac reclamație la ANPC, însă nu îmi pun mari speranțe. Aviz amatorilor!

    Reply
    1. Andreea

      Buna! Ma aflu in situatia in care nu am primit banii pe un retur. Am citit comentariile de mai sus si asi vrea sa stiu dintre cei care au mai patit asa ceva, cum ati rezolvat? Sau mai bine zis, ati reusit sa primiti banii pana la urma?

      Eu astept de 5 saptamani banii. Am sunat la ei in repetate randuri si nimic.

    2. Andreea

      Buna! Ai primit pana la urma banii? Si eu sunt in aceeasi situatie.

  9. Madalin

    Mi-au gresit 2 comenzi din 4 , una mi-a trimis alt produs si alta mi-a dat un alt numar la pantof,
    Comenzile au facute in perioada de oferte ,evident le-am pierdut ,si nu am mai putut beneficia de ele, mi-au trimis ca recompensa un vocher de c…at de 15 %,in conditiile in care eu le-am luat cu reducere de 60%,nici nu mai intru la ei pe site si va recomand si voua, nu sunt flexibili,si de ce sa mai urmaresti ofertele cand ei gresesc si te blocheaza si cu banii ,
    Sincer nu merita indiferent ce vedeti la ei pe site,
    Sper sa citeasca cineva ce-am scris si sa nu faca aceiasi greseala ca mine.

    Reply
  10. Patricia

    Am o intrebare! Cum sa completez formularul de retur online,ca sa stie unde sa mi trimita banii…si atunci cand completez SWIFT…eu il am din 8 caractere adica,,RNCBROBU,,mai trebuie ceva cifre la acest SWIFT.

    Reply
  11. alecsandra

    buna….eu am returnat o pereche de incaltaminte pe care au primit o in 15.08.2020 si inca nu am primit banii in cont….am sunat si am vorbit cu ei dar nici o rezolvare inca….sunt foarte dezamagita….ii ocolesc de acum…

    Reply
    1. Mihaela

      Eu am returnat in noiembrie anul trecut, tot atunci am si returnat, dar banii nu i-am mai vazut.
      Niste tepari ordinari

  12. Marina

    Tocmai am facut primul retur la About You dupa ce am comandat de la ei de mai multe ori. Acum cu Black Friday aveau livrare si retur gratuite. Am super profitat de oferte, si vreau sa spun ca aveam produse in wishlist din vara, stiu cat costau si cat au fost reduse. Reducerea chiar era pe bune, nu sa zici ca au marit pretul inainte ca sa “il reduca” dupa.

    In fine, am comandat o rochie care mi-era prea mare si am decis sa o returnez. Mi-a fost cam teama, mai ales dupa ce am citit ce au patit altii, ca nu le-au revenit banii nici dupa luni. Dar am returnat-o pana la urma, am pus produsul (fara sa ii fi scos etichetele) inapoi in punga originala, am pus-o intr-un colet si tot ce am facut a fost sa lipesc eticheta cu adresa lor de pe formularul de retur. Mi-era cam teama ca aveam impresia ca mai trebuie sa completez eu ceva, un iban, o chestie, dar nu era nimic de completat. Nici pe site nu exista vreun formular pt retur (desi am inteles ca acum ceva vreme era, si ca trebuia sa introduci swift si d-astea), nu era vreun status al returului, nimic

    In fine, am trimis pachetul si am zis ca aia e. Banii mi-au revenit in cont in mai putin de 2 sapt. Nu am primit nicio notificare in legatura cu asta, dar am observat transferul in aplicatia de banking. Eu sunt ft multumita de tot procesul si voi mai comandat de pe about you si pe viitor 🙂

    Reply
  13. Adina

    Am comandat o pereche de bocanci Timberland (cu aprox. 1000 lei) si au venit fara etichete, intr-o cutie ordinara. I-am sunat sa-i intreb unde e cutia originala si mi-au spus ca au schimbat-o deoarece se distrusese la transport. Acest lucru mi-a dat de inteles ca ceva nu e in regula si dupa verificari amanuntite prin comparatie cu o pereche autentici am realizat ca-s fake! Nu ma asteptam la asa ceva! Urmeaza sa fac retur!

    Reply
  14. User

    Cei de la About you sunt niste nesimtiti !!
    Dupa o luna de zile dupa un retur nu mi-am primit banii inapoi si nici nu cred ca o sa ii mai primesc !
    Sunt niste mincinosi , iti dau sperante false ca o sa se rezolve , dar nimic !!
    Cel mai prost site !!
    Evita-ti !!

    Reply
  15. about_you_nemultumit

    Am comandat mai multe produse in luna octombrie 2020. Cateva nu mi s-au potrivit si le-am returnat a doua zi. Este 5 ianuarie 2021, deci au trecut aproape 3 luni, iar banii pentru retur nu i-am primit nici azi, fiind vorba de 360 lei, nu sunt multi bani, dar nici putini ca sa nu-mi pese de ei. I-am sunat de nenumarate ori, i-am amenintat si ca ii reclam la Anpc, iar raspunsul lor a fost “puteti sa faceti si asta, daca asta doriti”. Ma gandesc sa le depun plangere la politie pentru inselaciune…asta cu Protectia consumatorului vad ca nu ii atinge.

    Reply
  16. Alexandru Lazar

    Eu am comandat o bluza Champion Authentic Athletic Apparel marimea XS in data de 31.08.2021. Dupa o saptamana imi ajunge comanda (06.09.2021). Deschid coletul, si surpriza: o chichineata de copii de 1 an. Precizez ca am gasit bluza la categoria BARBATI, acolo era efectiv afisata, nu am cautat absolut nimic la categoria copii. Acum vad ca degeaba aplicatia si si-teul sunt setate pe categoria mea ca oricum afiseaza si de femei si de copii la gramada, si tot eu trebuie sa mai stau sa le selectez si din filtre. Este frustrant, plus de asta bluza fiind redusa , in loc de inaltimea copiilor la marimi scria ca este cu nu stiu cat % redusa si nu mi-am putut da seama ca este de copii plus ca nu scria daca este de copii sau de adulti. Am trimis coletul de retur in data de 07.09.2021 iar pe 08.09.2021 a ajuns la adresa lor din Bucuresti. Momentan nu am primit nimic pe mai, nici macar o instiintare ca a ajuns la ei. Nu stiu ce sa zic, ma astept sa imi “piarda” si mie coletul cum le-au coletele si altor clienti care si-au spus parerea pe alt site. Nu recomand sa cumparati de la ei ca va trimit altceva fata de produsul pe care il comandati si in special feriti-va de magazine cu depozite in strainatate.

    Reply
  17. Daniela Gavrila

    Am citit toate comentariile și recunosc sincer ca m-au surprins peste măsură! Eu sunt foarte incantata de experienta mea. Am comandat de cel puțin 25 de ori de când au apărut. Am primit de fiecare data exact ce dorit, în mărimea selectata de mine, cutii intacte, cu toate etichetele la locul lor. Am greșit eu la 2 branduri când am selectat mărimea – ar fi trebuit o mărime mai mica, de exemplu – dar am rezolvat returnand și selectând ulterior mărimea optima. Returul a decurs fără probleme de fiecare data, banii au întrat în cont fără intervenții suplimentare din partea mea, în 7-10 zile de la retur. Dacă am comandat mai multe produse într-un colet și am dorit sa returnez doar unul, evident ca doar pe acela l-am trimis înapoi, împreună cu toate documentele pe care le-am primit în colet. Livrarea și returul au fost întotdeauna gratuite, nu cum spunea cineva în comentarii ca doar de Black Friday.

    Reply
  18. Corleone

    Eu am comandat de mai multe ori pe About You fara probleme de livrare sau retur.
    Dar ultimele 2 experiente au fost critice. Comanda data pentru o geaca , a avut modificat de 2 ori termenul de livrare si dupa 2 saptamani mi-au anulat comanda. Fara nici o explicatie si banii inapoi dupa alte 2 saaptamani. Deci banii mei au stat la ei 1 luna. A doaua comanda cu probleme este inca in curs de pregatire , dupa ce a fost lansata pe 11.01.

    Patru modificari de termene de livrare, chiar in ultima zi a termenului anuntat, telefoane la ei cu persoane care vedeau termenul de livrare din sistem si ma intrebau de ce ma grabesc ca livrarea este in termen (sic !). Le-am scris si am primit raspuns ca : ” s-ar putea sa nu mai fie livrata comanda” si daca vreau sa primesc banii inapoi, sa printez si sa completez de mana o cerere , care era atasata sau sa scriu eu de mana o cerere conform model. De asemenea mi-au propus sa-mi dea un voucher pentru o achizitie ulterioara ,fara sa-mi precizeze valoarea acestuia. Nimic despre data de livrare, nimic despre statusul actual al comenzii ,,, Parerea mea ca sunt foarte prost organizati si cu serviciu clienti si logistica cu personal nepregatit. Pacat de banii dati pe reclame, deoarece cu o parte din acei bani ar putea sa se organizeze mai bine si sa-si pregateasca echipa . Companie germana cu apucaturi estice .

    Reply
    1. Marius

      Faptul că marfa vine din Germania nu înseamnă nu poate fi un șarlatan, de alta natie eventual, în spate…

  19. Popescu

    Si eu am patit ca unii dintre voi..inca ma lupt sa primesc banii inapoi!Este vb de 600 de ron…pe care ii astept de doua luni.
    Este prima oara cand mi se intampla asta .Urmeaza sa-i reclam la ANPC.
    Voi cum ati rezolvat problema asta?Cei care au intampinat-o bineinteles..

    Reply
  20. Florina

    Si eu mi-am luat teapa cu About You. Mi-am comandat doua perechi de ghete si una a venit in cutia ei originala, dar cealalta intr-o cutie de carton improvizata. Tocmai de aceea cand a ajuns coletul cutia era turtita. Ghetele aveau foarte multe cute, nu aratau deloc bine, in niciun caz ca pe site, erau si zgariate. Cred ca au fost returnate de altcineva si au ajuns la mine, altfel nu-mi explic. Pretul intreg era 350 lei si le-am luat la reducere intr-adevar, dar totusi asta nu inseamna ca trebuia sa ajunga in stare in care au ajuns.
    Cu siguranta nu voi mai comanda de la ei.

    Reply
  21. Radu Vlad

    Am facut mai multe comenzi la ei , o parte din ele le-am acceptat, o parte le-am refuzat pe motiv ca am dorit anularea comenzilor din partea lor inainte de a livra, si fiind deja in stadiul de procesare mi-au raspuns ca nu este nicio problema daca nu mai pot anula comenzile, cand vor fi livrate sa refuz coletele si se vor intoarce tot ca retur. Dupa ce au constatat ca am refuzat coletele mi-au restrictionat optiunea de livrare cu ramburs , avand posibilitatea de a face doar o comanda ferme cu plata sigura cu card online, si mi-au restrictionat cumva si dreptul de returna articole din comenzile acceptate si platite. Pur si simplu nu imi da voie sa efectuez retur pt niciun articol, cumva este o retrictie pe contul IBAN. Dar in schimb pot face in continuare comenzi la ei de pe acelasi cont bancar, fara nicio restrictie! Adica cand e de dat bani nu am contul suspendat, dar cand sa imi dea ei inapoi banii dupa retur, contul este suspendat. Nu stiu ce si cum sa fac, eu am acceptat si respectat toate conditiile lor, dar ei nu respecta nimic din ce spun. Nu stiu cui sa ma adresez, unde sa merg, ma simt ca am fost jefuit si sunt legat de maini si de picioare, nu pot face nimic, si este vorba de multi bani. Daca ma poate ajuta cineva, va rog din suflet! Adresa de mail raduvladcristian@yahoo.com

    Reply
    1. Revo Post author

      Salut! Foarte nasol ce povestești. Încearcă tot cu un mail la ei dar vezi cum poți să faci să vorbești cu o persoană din altă zonă, nu din cei care doar oferă info cu privire la comenzi. Pare o scăpare/neglijență a lor pe partea operațională. Poate dai de cineva mai dezghețat, care e dispus să înțeleagă ce s-a întâmplat cu adevărat și să îți ridice acea restricție.

Spune-ți și tu părerea: