Am comandat 4 TV-uri dar cel.ro nu vrea să mi le trimită

By | May 7, 2013

Prolog

Cu doi ani în urmă eMAG a făcut o greșeală. În urma unei erori a site-ului a vândut multe laptopuri cu 150 de lei în loc de 3000 de lei. Au onorat până la urmă comenzile și au avut de câștigat. Ba chiar și-au permis să glumească prin newsletter-uri, anunțând “prețuri greșite”.

Cel.ro a acuzat că asta este de fapt o manevră de marketing neconvențională. O afirmație de-o imbecilitate cruntă după mine. Ok, dacă este o campanie de marketing, atunci tu de ce nu faci ?

Între timp a făcut și CEL.ro o astfel de gafă. Au dat vina pe o breșă de securitate și au anulat toate comenzile. Au ieșit șifonați. Trecem peste.

Acum o lună citeam pe undeva că Razer a pățit-o similar. Testau niște coduri de discount și cineva a leak-uit mii de coduri de 90% reducere. Ce a făcut Razer ? A ieșit Min-Liang Tan pe “post” și a anunțat că deși îl ustură buzunarul să facă asta, va onora comenzile. Cu condiția să nu fie mai mult de 3 produse comandate / user.

De Paște a pățit-o și CEL.ro

Eram la țară și mă îndreptam cu tableta în mână spre mașină. La poartă era o liniuță de semnal și vroiam să verific dacă sunt ceva radare pe E85. Întru pe twitter și văd vâlvă mare. CEL.ro a făcut din nou gafa și vindea niște TV-uri Toshiba de 40″ cu 50 de lei. Am închis tableta și mi-am văzut de treabă.

După care mi-am spus: Ce mă costă să încerc ? M-am gândit atunci că poate totuși au învățat ceva măcar în ultimul ceas. Nu credeam că ar risca o pată de imagine așa de mare. Mai ales că știrea am văzut-o în cercul de bloggeri pe care îi urmăresc. Mai mult, zoso le face reclamă. N-ar putea să fie așa de proști și să nu onoreze comenzile, nu ? Am comandat 2 TV-uri, m-am urcat în mașină și am plecat.

Am ajuns la civilizație și m-am gândit că n-ar strica să plătesc înainte pentru comandă, ca să nu existe discuții. Am tras pe dreapta și am refăcut comanda, plătind în avans cu cardul de data asta. Mi-am promis atunci solemn că dacă CEL.ro îmi trimite măcar 1 TV, îmi schimb atitudinea față de ei.

Deznodământul ?

Pentru prima comandă:

Buna ziua ,

Legat de cererea dvs cu numar x va anuntam ca aceasta nu poate fi onorata,
cererea fiind anulata in mod automat.

Pentru a compensa timpul si efortul depus in realizarea acesteia va oferim
o reducere de 5% la urmatoarea cerere pe care o veti face pe site-ul nostru.

Cu stima, echipa CEL.ro
021.311.93.08 / 0733.94.95.00

Şi pentru cea de-a doua comandă, în care am plătit cu cardul

Acest e-mail reprezintă confirmarea anulării tranzacției în valoare de 159.00 RON realizată la WWW.CEL.RO .

Cardul dvs nu a fost debitat pentru aceasta tranzactie, iar suma blocata la momentul tranzactiei a fost trimisa spre deblocare la banca emitenta a cardului, prin canalul Visa / MasterCard.
In functie de politicile bancii emitente, veti avea suma disponibila in 1-30 de zile de la data acestei confirmari (in mod obisnuit in aproximativ 2-3 zile lucratoare).

Marea problemă aici nu este faptul că nu mi-am primit eu TV-ul de la mizerabilii ăștia. Problema este că astfel de acțiuni pătează nu numai imaginea CEL.ro ci comerțului online în general. Tot cu “ne pare rău, produsul nu mai este pe stoc, dar vă dăm 5% reducere” mi-a făcut-o și pcgarage.ro de Black Friday. Şi de atunci acest magazin nu mai există pentru mine. Am scos și banner și tot de pe site.

Vorba lui arhi, hai să facem toți niște comenzi babane la CEL.ro și să le anulăm când ajung la ușă.

cel tv toshiba teapa


Discover more from revoblog.ro

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

Urmărește Revoblog.ro și pe Google News

Share pe Facebook

11 comentarii la “Am comandat 4 TV-uri dar cel.ro nu vrea să mi le trimită

  1. Refu

    Si eu am scris asta pe blog, si multi dintre cei care au comentat au zis asta, sa facem comenzi cum se poate mai departe, si sa le anulam cand ne suna sa ne zica ca in 15 minute ajung la noi.

    Reply
    1. revo Post author

      Ţi-e clar că ei ar găsi un subterfugiu să ne facă să plătim până la urmă, nu ? 🙂

    2. nicubunu

      nu, nu pot sa te faca sa platesti “domne, m-am razgindit, produsul e cumparat la distanta, am descoperit intre timp ca nu imi satisface nevoile” sau si mai si “frate, n-am bani sa-ti platesc”

    3. revo Post author

      Așa e, ai dreptate, este și legea aia care îți permite să returnezi produsul în 10 zile fără nicio explicație. Dar asta ar însemna până la urmă timp din partea mea. Şi mai mult de atât, ar însemna să mă cobor la nivelul lor. Plus că astfel de practici pot avea repercursiuni asupra comerțului online. Că la rândul lor și comercianții vor privi cu reticență cumpărătorii.

  2. Nepoate

    Legislatia romaneasca iti permite sa returnezi orice produs cumparat in termen de 10 zile, fara a fi obligat sa oferi explicatii. In acelasi timp, legislatia romaneasca interzice vanzarea unui produs cu pretul sub cel de achizitie. Acum nu poti compara puterea financiara a emag.ro cu cel.ro Cand buzunarul iti permite, asta e, dai produsele si incerci sa-ti scoti parleala din alte zone (publicitate). Imi pare rau ca nu o sa-ti primesti televizoarele, dar eu unul ma bucur sa nu le dea. Peste tot se spune sa le dea, ce daca au gresit-e vina lor si sa plateasca pentru asta.
    Sincer, nu stiu cati din cei care vocifereaza, daca busesc ceva, si-ar asuma greseala, ca sa nu mai zic daca greseala le-ar aduce o pierdere semnificativa de bani.
    Nu stiu cati si-au spus: frate, au gresit astia pretul. Sa le trimit un mail sa-i atentionez. In schimb s-a facut coada comanda atunci, iar acum s-a facut coada la vociferari.

    Reply
    1. revo Post author

      Legea aia e foarte flexibilă. Comerciantul poate vinde produsul sub prețul achiziției în cazul în care este vorba despre o promoție. Dovadă că eMAG a putut.

      Eu mi-am asumat recent o greșeală. Am dat banii înapoi unei a 3-a părți deși eu eram doar un intermediar și am vrut să fac un bine. După ce s-a finalizat tranzacția mi-am dat seama că produsul este fals și am dat bani din buzunarul meu. Userul final nu avea habar, aș fi putut să tac dar nu mi s-a părut corect. Bineînțeles că eu nu am primit banii de la furnizor așa că am rămas cu gaură.

      Am mai pățit o chestie similară cu un magazin mic, de cartier și le-am semnalat că au prețul greșit. Dacă ați fi pățit voi asta și vouă v-aș fi semnalat. Pentru că știu care este atitudinea voastră față de cumpărător. Cu CEL.ro este altă problemă. Ştiam că sunt țepari (https://www.revoblog.ro/nu-cumparati-de-la-cel-ro/) și am vrut să vadă și ei cum este s-o pățești.

  3. Yamasha

    ppfff, din pacate mi-am facut sarbatorile departe si n-am avut acces la internet. as fi comandat si eu cateva 😀

    Reply
    1. revo Post author

      Şi eu am reușit cu chiu cu vai să obțin o liniuță de semnal ca să fac comanda de pe tabletă. După cum vezi, n-ai pierdut nimic 🙂

  4. Pingback: revoblog.ro | De ce nu va livra Domo tablete Samsung vândute cu 300 de lei.

  5. leekhazhji

    Aceasta pagina de facebook este dedicata clientilor pagubiti de magazinul online Cel.ro (Corsar Online SRL), in vederea formularii unei PLANGERI PENALE COLECTIVE.

    Va rog sa documentam in jur de 20 de situatii reale de abuz, inselaciune a Cel.ro fata de dumneavoastra (sau dupa caz, mai multe) si apoi sa depunem plangerea penala colectiva.

    Mentionez ca si eu sunt un client pacalit de acest magazin online.

    Reply

Spune-ți și tu părerea: